در مورد witcher 2برای xbox360+تریلر همین بازی

به لطفredangentفوق پیشرفتهwitcher2که گرافیک زیبای دارد ومکانیزم ها پیچیده ی درون بازی که که به بازی کنان رو به درون واقعی ترین و بارو پذیر ترین دنیای که تا به حال برای یک بازی ویدیوی خلق شده می کشونه.witcher 2 روی XBOX360یک تجربه ی عمیق بصری ه.بدون شک زیبا ترین بازیRPGکه برای کنسول بازی عرضه شده.witcher 2 با استاندارد های جدید برای روایت کردن واقع گرایانه و غیر خطی داستانی تفکر برانگیز رو به کار می گیره تا یکی از پیچیده ترین و منحصر به فرد ترین بازی های RPGعرضه شده برای کنسول های بازی رو خلق کنه.علاوه بر داستان حماسی بازی دارای یک سیستم مبارزه ای پیچیده است که تلفیقی ازاکشن پویا و عمق تاکتیکی.در مقایسه با نسخه ی PC این بازی که جایزه هم برده،نسخه ی XBOX 360دارای درون مایعی جدید وهیجان انگیزه. ساعت ها گیم پلی اضافه ی برای360 XBOX.ماجرا های اصلی جدیدی در مکان های کاملا جدیداتفاق می افته و داستان بازی رو گسترش می ده و اسرار وشخصیت های جدیدی رو بهتون معرفی می کنه.

انیمیشن ها وتصاویر میان پرده ای جدیدی که شامل 5/3نمایش صحنه های یش از قتل پادشاهE DEREpیهنی به صورت دمو می شه.برنده ی جایزه ی برافدا و کاندید جایزه ی اوسکار توماس اسکی. این رویداد مهم تاریخی رو زنده می کنه زمینه رو برای داستانی که در witcher 2 روایت می شه آماده می کنه.رابطه ی کاربری ارتقا یافته که مخصو ص XBOX360طراحی شده،دوربینبازی ونشانه گیری مجددا برای XBOX360 طراحی شده و با پرده ها ی کنترلی ارتقا یافته.حالا دیگه بازیکنان می تونن به طور کامل از نبرد های تماشایی وتکان دهنده ی witcher 2لذت ببرید.

 

امیدوارم این پست مورد توجه شما قرار گرفته باشه.

 

من در اینجا تریلر همین بازی رو با حجم44 مگابایت اما با کیفیت خود بازی برای دانلود گذاشتم با کلیک بر روی downloadمی توانید تریلر را روی PC خود داشته باشید.

 

  این هم چند تصویر از همین بازی

The-Witcher-2-Xbox-360

The-Witcher-2-Xbox-360

 

واین هم شخصیتی که شاه رو به قتل می رسونه

با تشکر از بازدید شما


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




ارسال توسط پارسا و رضا

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید





دریافت كد ساعت ment.write ("");


Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
Yahoo Status by RoozGozar.com

كد تعیین وضعیت یاهو

كد موسيقي براي وبلاگ

Football Games

Penalty Fever Plus


بازی جذاب پرندگان خشمگین
کد بازی آنلاین

کد متحرک کردن عنوان وب

Rima tools

ریما تولز

Rima tools